Antwoord op wat vragen!! - Reisverslag uit Peking, China van Lianne Ven - WaarBenJij.nu Antwoord op wat vragen!! - Reisverslag uit Peking, China van Lianne Ven - WaarBenJij.nu

Antwoord op wat vragen!!

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

19 Juli 2009 | China, Peking

Wat getallen en wat meningen:
Ik ben /heb/vind...

- 11 keer in een vliegtuig gestapt
- 10 verschillende valuta's in mijn portomonnee gehad ( gelukkig niet tegelijkertijd)
- ruim in mijn budget gebleven
- weer 1 disneyland van mijn lijst gestreept, nog 3 te gaan
- smam het mooiste kado ooit gegeven door haar mee te nemen
- veel gekocht :D
- ook het een en ander kwijtgeraakt
- en er zijn veel dingen kapot gegaan :(
- veel foto's gemaakt
- leuke en minder leuke mensen ontmoet
- Jainistische tempels de mooiste
- en India is mijn favoriete land
- China komt op een mooie 2e plaats
- Peter, Dave en Mam zijn allen geweldige reismaatjes
- enorm veel maar mooie tempels gezien
- mijn letterlijke hoogtepunt is 4000m (buiten de vluchten om)
- mijn dieptepunt, dat ik ziek werd tijdens de heenvlucht
- Chinezen zijn de grappigste mensen
- de mensen in Laos de meest luie
- Indiers zijn het beste in staren
- Vietnamese zijn het meest opdringerig
- China was het duurst
- India het goedkoopst
- 2 pakketjes naar huis gestuurd
- en thuis heeft maar 1 envelop naar mij gestuurd, en ik moest er nog om vragen ook
- China was het meest schoon
- vaker gefietst dan dat ik thuis zou doen
- olifant, brommer, fiets, tandem en motor gereden
- thuis natuurlijk wel wat gemist
- zin om jullie weer te zien
- buiten mijn verhalen om ook nog veel te vertellen

Maandagavond zal ik laat aankomen in Duitsland.
Leuk dat jullie mijn verhalen hebben gelezen en bedankt voor de vele berichtjes.
Benieuwd naar meer verhalen of foto's dan zie ik je wel eens verschijnen.

Ik stap als ik thuis ben meteen in een nieuw avontuur want Dave en ik gaan samenwonen! (ik ben voorlopig nog te bereiken op het thuisadres)
En ook ga ik mijn laatste studiejaar in.
Al met al wordt het een druk ;) jaar.

Liefs Lianne en tot snel!!!

  • 19 Juli 2009 - 06:13

    Pap:

    vijf maanden weg en nog steeds de zelfde. WEER iets vergeten je hebt 2 pakjes en 1 envelop naar huis gestuurd.
    mijn mooiste verjaardags kado.
    het waren allemaal mooie stukken die je geschreven hebt maar ik ben blij dat dit de laatste is. een goeie reis en tot morge

  • 19 Juli 2009 - 07:52

    Dave:

    Heey meisje,

    ja, zo zijn we toch ineens weer 5 maanden veder, en zit het er weer op. Jij hebt nutuurlijk veel te vertellen, maar dat hebben wij nutuurlijk ook.
    't Was mooi om al je verhalen te lezen en je foto's te mogen zien en met je enthousiasme mee te kunnen leven. En natuurlijk niet te vergeten onze rijd samen in Nepal.
    Een hele goeie reis toet, en tot morgenavond.
    kus kus.

  • 19 Juli 2009 - 08:00

    Jeff:

    Hoi Lianne, nou ik denk dat dat het grootste avontuur word, met dave samenwonen! k heb t ook n jaar of 20 gedaan, en t was erg zwaar.
    Ik wens je (jullie) dan ook VEEL SUCCES samen!!!!
    groetjes Jeff

  • 19 Juli 2009 - 08:06

    Linda Van Der Heijde:

    Lianne,

    Een goede reis terug!! en tot snel weer..
    Ik kom je wel weer tegen in ons mooie dorpje berghem!
    groetjes Linda

  • 19 Juli 2009 - 08:34

    Ouders Peter:

    Hoi Lianne,
    Je avontuur zit erop.
    We vonden het leuk om mee te kunnen genieten van je mooie verhalen en foto's.
    Toppie voor je mam om zo het avontuur in te stappen.
    Wij wensen je veel succes samen met Dave.
    Verder een goede reis terug.

    Groetjes, Jan-Tiny

  • 19 Juli 2009 - 08:54

    Shandy:

    Heeey lief nichtje. De 5 maanden zitten er weer op. Denk dat sommige hier erg blij zijn om jullie weer te zien morgen. Maar fijn te lezen dat jij het zo geweldig hebt gehad. En kom zeker binnenkort een keer naar jullie verhalen luisteren en naar de foto's. En superleuk dat jij en Dave gaan samenwonen. Wens jou en Dave heel veel geluk samen. Goede reis jullie en tot snel.

    Veel liefs van je nicht Shandy en van theo en Jessin xxxx.

  • 19 Juli 2009 - 08:54

    Mayke:

    Hele goede reis terug!! Hopen dat je nu niet ziek wordt ;)

    Bedankt voor je mooie verhalen!

    Liefs Mayk

  • 19 Juli 2009 - 10:20

    Hent:

    Hoi Lianne,

    Ik vind dat je het goed hebt gedaan en je zult een hoop levenservaring rijker zijn. Gelukkig blijf je wel dezelfde Lianne!

    Ik hoop dat je de tijd neemt om alle indrukken te laten bezinken thuis.

    Veel succes tijdens je terugvlucht. Ik zie je helaas pas vrijdag, want ik ben komende week op kamp met school.

    Tot snel!

    Groeten Hent

    ps op welke plaats komt Nepal?

  • 19 Juli 2009 - 10:20

    Je Schoone Broer :

    (vervelend ding voor Hennie)

    Hey Lianne,

    wat een verhalen he, ik geloof wel dat ze de aankomende dagen de revue allemaal nogmaals zullen passeren.
    En Jeff kan goed gelijk hebben wat dat samenwonen betreft haha.

    Goede reis allebei en tot morgen!

  • 19 Juli 2009 - 10:40

    Rik Ernest:

    respect! wat een onderneming. Ik hoop je snel weer eens te spreken :D Groetjes + X Rik

  • 19 Juli 2009 - 16:51

    Harrie En Marietje:

    Hoi Lianne,
    We zijn heel blij dat jij onze schoondochter wordt. Heel veel geluk samen, en we zien je snel weer nu.
    Groetjes, je (schoon-ouders)

  • 20 Juli 2009 - 19:27

    Piet.v.Orsouw:

    Hoi mupke & kloek,
    Het was allemaal fantastisch wat je hebt mee mogen maken en we hebben genoten van jouw reisverslag.
    Maar het is nou wel mooi geweest, en niet alleen pap, mam en de rest is blij je weer te zien maar dat geldt ook voor ons.
    De groetjes en tot ziens in de Laanderhof.
    Ik beloof niet dat ik maandagavond nog kom, maar dan zie ik jou en moeders wel dinsdag
    Alvast dikke knuffels voor jullie en we zien mekaar.

    Groetjes Sjannie & Piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Mijn route ongeveer: maart: inda / nepal april: nepal / tibet mei en juni: laos / cambodja / vietnam juli: macau / hongkong / china

Actief sinds 26 Sept. 2008
Verslag gelezen: 2208
Totaal aantal bezoekers 29093

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 20 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: